Samhällskunskap

Håller på att skriva lite på en rapport om barntrafficking i samhällskunskap just nu. Ska väll erkänna att det inte går särskilt bra, men måste man så måste man. Tror dock att jag ska lägga ner det nu, är alldeles för seg i huvudet just nu. Måste se till att svara på era kommentarer också, har inte riktigt haft tid med det än. Skriver antagligen inte något mer ikväll, även om jag inte ska sova nu känner jag att det måste bli tidig läggdags idag... Sov gptt sötnosar /Emsan

Hemma igen

Äntligen hemma. Har varit på vårdcentralen och tagit bort en leverfläck. Kändes inte alls men jag får inte röra ryggen för mycket så stygnen spricker upp, så hej då power yoga... nu ska jag äta och senare svara på kommentarer /Emsan

Godmorgon

Eller för mig iallafall var det en "god morgon" en liten stund. Vaknade en stund innan klockan ringde. Kände mig utvilad och tänkte att den här dagen kanske inte skulle bli helt hemsk. Men... precis utanför mitt fönster började någon med en motorsåg, vilket irriterade mig. Lite smått irriterad kommer jag in i badrummet och ser...MITT HÅR. Det är fruktansvärt!! Alltså, luggen står rätt upp, jag menar RÄTT UPP! Sedan ser håret fruktansvärt fett ut också, det är så irriterande. Men nu får jag sätta lite fart. Måste fixa håret, hitta ett par jeans och äta frukost. Hoppas ni får en bra dag /Emsan

Godnatt

Okej, ska inte gå och lägga mig än. Men har lite annat att göra nu. Sov gott sötnosar /Emsan

Hemma igen!

Eller, jag har varit hemma ett tag, men har bara hunnit med Geografin )som det inte är så mycket kvar på nu!). Måste äta något snart också, hann inte äta lunch idag så har inte ätit sedan frukost... Tror jag ska laga lax, potatis, yoghurtsås och en massa grönsaker... Hmm. Nu blev jag riktigt hungrig. Fast jag vet att jag typ inte kommer äta något när det ändå knappt går att svälja...

Ska väll fortsätta plugga sedan och ikväll ska jag antagligen bugga. Men vi får se... /Emsan

AllTheTests.com

              www.AllTheTests.com -» The Quiz - Solutions

For 42 % you are: You are most like Jasmine. Jasmine is a young girl in the middle of becoming a woman. Miss Independent. You strive to stand out and break out! You hate being overprotected and you want to make your own decisions. But remember, even Jasmine needed help!
47.41 % of 17480 Quiz participants had this profile!

You could also get this result:
For 33 % you are: You are most like Tinkerbell. Tinkerbell is a pretty pixie. She strives for attention and couldn't live without a mirror. You seem confident on the outside, but on the inside jealousy builds up as the person you love is blind and doesn't feel the same way about you. He may not see it, but though you're a fairy, you ARE a princess!

Or even this one:
For 17 % you are: You are most like Ariel. Ariel is a mermaid. She's a girl in the middle of becoming a woman so she has a playful side to her. You like to have fun, you like learning, and you're curious. But remember, curiosity killed the crab!

Or even this one:
For 8 % you are: You are most like Cinderella. Cinderella is a beautiful girl. Her family doesn't see it, but Cinderella is a princess. You are a hard worker and deserve all of your dreams to come true. Get your man before it's too late - the clock is ticking!

 Your profile is
100%

75%

50%

25%


Profile A       B       C       D       E
       
 Our users got the following profiles
100%

75%

50%

25%


Profile A       B       C       D       E

Idag var mitt tåg sent...

...eller det kom inte alls. Det kom en ersättningsbuss men den tog aslång tid. Kom till skolan 45minuter senare än jag skulle. Men min lärare var sjuk så vi hade ingen lektion. Stress i onödan...

Kväll

Har tittat färdigt på tv för idag nu. Ska alldeles strax gå och duscha nu, måste bara ladda lite först. Misstänker nämligen att varmvattnet är slut då min syster stått i duschen ett bra tag. Men det är kanske bra för mig med en kalldusch, har historia att läsa till imorgon. Ska iallafall gå och duscha nu och får väll fundera på kläder jag ska ha imorgon på skolfotot. Fast, egentligen vet jag ju att jag bara kommer slänga på mig något i all hast imorgon bitti... Kommer antagligen inte skriva något mer idag, sov sött. PUSS

PluggPluggPlugg

Har pluggat hela tiden sedan jag kom hem från att ha övningskört. Har bara hunnit göra geografi men ska ta en paus om en stund och titta på one three hill. Nya avsnitt nu ju! Puss Puss

Övningsköra

Ska ut och köra en sväng nu. Mamma ville åka och titta på något hantverk som en tant håller på med så jag antar att jag kör henne dit. Har inte kört på flera veckor så vi får hoppas jag kommer ihåg hur man gör XOXO


Godmorgon på er

Idag är det jättefint väder ute men jag måste sitta inne vid datorn och plugga. Har verkligen jättemycket i skolan nu, och har varit sjuk en del oxå så jag ligger något efter... Har ni för er då?

Lilja4ever

Ser den filmen nu. Har ni sett den?

Efter den blir det godnatt för mig. Ses imorgon? XOXO

Musikmaskinen

Nu ska jag se musikmaskinen, ses senare:P

makemebabies

Har tråkigt. Vad gör ni? Själv håller jag på att göra bebisar^^

Vilken tycker du är sötast? Joshs va?

What do you think about my little new baby Elsa?
MakeMeBabies.com - What will your baby look like?

...

Denna dagen har jag inte gjort ngt egentligen. Eller jag har sovit, tittat på TV, sovit, ätit piggelin, sovit, ätit aprikoskräm, sovit, tittat på tv, druckit blåbärsoppa... ja, ni fattar. Har ni för er då?

Our last summer

Sätter sig iallafall på mitt huvud något grymt. Såg filmen "mamma mia" för en vecka sedan och än har den inte lämnat mitt huvud. Den här får ni lyssna på när jag sover ♥




Ett steg framåt, och ett tillbaka

Min dator ät tillbaka!! Dock har den blivit grymt seg och funkar fortfarande inte riktigt som den ska. Men man får väll vara nöjd för det lilla... Tyvärr har jag blivit sjuk. Har feber, satsikens ont i halsen, huvudvärk och ja, du vet, allt det vanliga. Så nu orkar jag knappt blogga istället. Men jag försöker... När man har laptop kan man ju faktiskt ligga i sängen och skriva. Och det är ju väldigt praktiskt! Nu ska jag sova en stund. Ha det bäst! Loveya /Emsan

I kissed a girl...


Fortfarande ingen dator i sikte...

...och det är en vecka sedan jag lämnade in den nu. Hoppas jag får tbx den snart!!

Här kommer ngt kul jag läste i en bok;
"Två marsmänniskor sitter och tittar ner på jorden. Då säger den ena: 'Vad säger du? Tecken på intelligens eller vad?' Tja, säger den andre. De med hjärnor verkar okej, men de med snoppar är jag lite osäker på. De måste vara deras husdjur!"

Haha, sådan humor har jag. Hoppas ni får en mysig kväll. //Emsan

Väntar...

Nu var det så längesedan jag skrev att det är pinsamt. Men jag har fortfarande ingen fungerande dator (förutom denna, det tog 35 minuter att få igång den...). Hoppas min dator är reparerad snart så att jag kan börja skriva igen... Ni får ha det så bra. Pusselipuss♥

RSS 2.0