Casanova

Tittar på filmen Casanova nu på kanal5. Har aldrig sett den innan, men den verkar bra... Det är lite sorgligt bara att se filmer med Heath Ledger bara eftersom han är död som ni vet. Blödig som jag är började jag gråta igår när jag såg tio orsaker att hata dig... Tänker bara på bilderna man sett när hans kropp fraktades ut från hans hus... Det är så sorgligt, och han som var en så bra skådespelare. Men idag går det bättre. Får se senare vad jag egentligen tyckte om filmen, för nu ska jag fortsätta se på den... XOXO


Kommentarer
Postat av: Fanny

Usch ja, det är hemskt att se honom när man vet att han är död! Såg också Casanova igår! Han är så himla söt i den! =)

2008-08-23 @ 12:55:44
URL: http://orneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0