Det näst bästa

Amerikansk komedi från 2000. Abbie (Madonna) och Robert (Rupert Everett) är bästa vänner och själsfränder. De har samma intressen, samma humor, samma inställning till livet och tyvärr samma otur i kärlek. De borde vara det perfekta paret men det finns en hake. Robert är gay. När Abbie blir gravid tar deras liv en alldeles ny vändning.

Bra film men jag kan bara inte fatta hur de kan kalla den en komedi. Jag grät på flera ställen i filmen men det var inte för att det var roligt utan otroligt sorgligt (och nu kommer säkert någon av mina underbara vänner skriva att jag alltid gråter till filmer men det är inte sant). Det fanns vissa ställen i filmen som var riktigt roliga (speciellt Roberts skämt) så lite komedi var det väll över den). Såg ni den inte missade ni något, men det är inget att gråta över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0