Hemma igen efter shopping...

Kom precis hem från Borås nu. Jag, Emma och Sabina åkte in dit efter skolan då H&M Rowells (fyndbutiken) har 70% på allt då den ska stänga igen. Har ni vägarna förbi tycker jag att ni ska ta och kika in då man kan hitta iallafall något för typ ingenting. Vi var även på bla. Stadium och där tittade jag på nya fräscha träningskläder som jag skulle vilja ha. Nya träningskläder gör det ännu roligare att träna!!

Hulesärken idag gick väll sådär... Vi vann inget men hade det ganska roligt. Min insatts var väll inte jättestor, men lite gjorde jag iallafall (tex. bromsade en saab och tog av mig till trosor och BH...). Men vi vann som sagt inget och fick ingen glass... (förra året fick jag inte heller någon för då var den slut...). Nu ska jag iallafall äta, men återkommer senare med det jag köpte idag och kanske vilka träningskläder jag funderar på att köpa. See ya later aligator!


Ps. ngn som vet ngt bra som går på tv:n ikväll?? Eller ngn annan dag, ni tycker jag ska se? Speciellt ikväll känner jag för att krypa ihop i soffan med en skål popcorn och höra regnet slå mot rutan...

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Aa =) vi ses på historian i morgon.

2008-08-20 @ 18:37:14
URL: http://abackner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0