Hemma igen

Är nu hemma igen efter en totalt urtåkig vecka i Värmland. Mormor var verkligen en pain in the ass och tjötade om allt man gjorde.

Roligt var däremot att shoppa kläder på Börsen (eller family outlet som det numera heter) på lördagen. Affären har alltid 40-80% rea på allt i affären och nu var det sommarrea vilket betyder minst 50% på allt! Köpte en Vero Moda kjol som kostat 129.50 för 15kr så en del stora klipp kan man göra. Andra kläder jag köpte var två t-shirts för 80 resp. 50kr st, en kofta för 50kr, ett par jeans för 90kr, svart tubtopp för 15kr, tjocka leggins för 40kr och en skinnpaj (jag var antagligen den sista som inte hade en) för 350kr, förut 900. Rätt bra klipp faktiskt. Senare var jag inne i en second-hand affär och köpte ett par vita sommarskor för 40kr.

I måndags var vi i töxfors och det nya shoppingcentret där men då köpte jag bara en maskara och Naomi Campells parfym Paradise Passion som jag har använt sedan några år tillbaka och inte kan klara mig utan.

På tisdagen körde jag go-cart för första gången. Var ganska roligt men blev grymt illamående (bilsjuk du vet) av att bara åka runt och runt... Men det såg tydligen bra ut och några tyskar kom sedan fram och frågade mig om jag var ett proffs :P. Och jag var faktiskt bara någon minut efter rekordet på banan.

I onsdags fyllde jag år men firade bara med familjen då jag som sagt var mitt ute i skogen!

Nu gäller det helt enkelt att packa upp allt då... Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0