Imorgon är en annan dag...

Ska se sista minuterna av Big Shots nu bara och sedan ska jag gå och lägga mig och läsa och såsmåningom somna har jag tänkt, för jag har nämligen kommit på att det är jobbigt att gå i skolan. Ok, kanske ingen direkt nyhet men jag blir verkligen urtrött fast att vi inte ens gör ngt i skolan... Imorgon blir det Hulesärken, vilket jag inte ser fram emot. Att springa runt i regnet och leka lekar med klassen är inte direkt något drömsenario för mig... Dessutom ska vi vara uteliggare så jag måste hitta något att ha på mig. En kompis klass har ändå kommit på ett ännu dummare tema så jag får väll vara glad egentligen. De ska nämligen vara träd, lycka till Hanna!! Nu börjar Big Shots igen så godnatt på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Perra

Sv: Det är sant.

TACK :D

2008-08-19 @ 22:02:52
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Tessi

ne dom gör ju inte de :S

2008-08-19 @ 23:19:23
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0