NYTTNYTTNYTTNYTTNYTTNYTTNYTTNYTTNYTTNYTTNYTTNYTTNYTT

Följer du också gossip girl på kanal5?? Är du precis som jag lite sådär småkär i Chace Crawford?? Är du kille har du ändå tur i oturen. Är du tjej är spelet kört. Bla. veckans nu uppger nämligen att Chace har pojkvän. Och det är inte vem som helst, utan Ed Westerwick!! De två GG kollegorna bor ihop i NY-statsdelen Chelsea (känd för sina gay-vänliga resturanger och krogar). Ed har sagt om Chace:
-"Vi kommer definitivt att vara vänner för alltid! Chase är rätt lik mig. Vi har liknande humor och det är därför vi kommer överens."

Men det är inte pga. detta som romansrykternan kommit igång utan för att flera anställda på inspelningsplatsen av GG säger sig ha sett de båda stjärnorna hånglandes i Chaces trailer. Talespersonen för de båda stjärnorna förnekar att stjärnorna har en romans och Chace har själv dementerat rykterna så här till GQ nyligen;
-"Hey, om man ryktas vara gay, då har man lyckats i Hollywood!"

Själv tycker jag att det vore skönt att veta att Chace spelade på andra planhalvan då man som sagt är lite småförälskad i honom och allt inte behöver bli så jobbigt som när han var tillsammans med Carrie Underwood (låg väll kanske inte hemma och grät, men erkänn, det är jobbigt när en riktig hunk blir tillsammans med ngn annan...Tex. Penn Badgley och Orlando Bloom). Det svider i hjärtat...(; Men är han out of the leage så är han, även om han typ var det för mig innan, hehe.

Kanske är han Bi? Då blir det jobbigt... Då lär hela istället för halva världen vara kär i honom... Okey, kanske inte... Misstänker att jag kan ha överdrivit något i denna texten, men sådant får man stå ut med.

Just remember: Det var här du läste det först, och stämmer det inte, har du inte hört det av mig! (; XOXO


(suddig bild, men spela roll, ni vet ändå vem det är(; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0