Packat klart! (eller inte!)

Idag ska jag åka till sommarstugan i värmland med min familj, inte särskilt roligt! Att tillbringa över en vecka med mamma, pappa, syrran (helt ok ändå), mormor och pelle som går upp och spikar kl. 7.00 (nu renoverar dom "mitt" hus också) är inte roligt. Att vi sedan bor mitt ute i skogen med runt en mil till närmsta affär (och med affär menar jag en liten lanthandel där typ tio pers får plats och allt är på gränsen till gammalt). Har ännu inte packat färdigt heller och vi ska åka snart. Får alltid med mig för mycket grejor (förutom förra gången då jag packat för lite och bara hade kläder för halva tiden). Eftersom det knappt finns några hus runtomkring finns det inte heller någon att umgås med, så det blir rätt så långtråkigt. Min mobil funkar inte då jag har telenor som typ inte funkar någonstans och som utöver detta är svindyrt. Dessutom fyller jag år nästa vecka och får inte fira med mina underbara vänner. Men nu får ni ha det så bra, ses om en vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0