Yesterday, all my trouble seem so far away...

Kvällen igår var jättemysig tycker jag. Vi åt lasagne och tårta och så fick jag massa fina presenter. Vi rökte även vattenpipa, spelade twister och såg på Pearl Harbor (den är så sorglig!). Imorses vaknade vi av dörrklockan/telefonen... Trött...

Min fatser och L-G var här och grattade mig och så sjöng Malin, Sabina och jag lite singstar. Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men senare i eftermiddag kommer moster m. f. och mormor och pelle och grillar. Mysigt. Tyvärr börjar skolan imorgon igen... Yesterday, all my trouble seem so far away...


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket =D



Jättefin bild på dig! Puss

2008-08-17 @ 20:56:58
URL: http://annnnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0