Måndag

Började dagen med att inte försova mig, vilket jag är grymt stolt över. Sedan hade jag inte bråttom på hela morgonen. Var i perfekt tid till tåget. Solen sken. Engelskalektionen var helt ok. Historian överlevde jag. Lunchen var jätteäcklig men jag var inte så hungrig så det gjorde inget. Jag grät inte till filmen vi såg på svenskan, Tristan och Isolde, fast att den var sorglig. Det var riktigt duktigt gjort av mig faktiskt. Var hos tandläkaren tidigare nu i eftermiddag. Fick en tand tillfixad och lite bananlack. Det var väll i stort sett allt. Nu ska jag försöka hinna svara på lite kommentarer innan jag sticker och tränar Core och Aerobic. XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0